طراحی دکوراسیون داخلی منزل ( خانگی ) ، صنعتی، محوطه سازی و نمایشگاهی

Rate this post

طراحی دکوراسیون داخلی منزل، صنعتی، محوطه سازی و نمایشگاهی

با سلام بر تمامی دوست داران طراحی داخلی منزل و گروه دلارام دیزاین ، با شما هستیم تا دانش خود را در مورد طراحی دکوراسیون داخلی خانگی ، صنعتی ، محوطه سازی و نمایشگاهی  در میان بگذاریم . 

امروزه ، طراحی بخش مهمی از دکوراسیون داخلی منزل ، ساختمان ، برپایی نمایشگاه ، ویلا ، محوطه سازی و … را به خود اختصاص داده است که بر اساس آن شما می توانید یک طراحی منحصر به فرد متناسب با نوع فعالیت خود انجام داده و از آن لذت ببرید و یک محفل رویایی را برای خود و عزیزانتان ایجاد کنید.

شرکت دلارام دیزاین یک شرکت بین المللی با انجام پروژه های گوناگون در زمینه های مختلف در تمامی نقاط دنیا  است که بر اساس نیاز مشتری و با استفاده از کادری مجرب و آموزش دیده با ۱۲ سال تجربه داخلی و بین المللی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی در اجرای صفر تا صد پروژه های مختلف طراحی صنعتی ، خانگی ، نور پردازی ، معماری ، طراحی نمایشگاهی و … در کنار شماست تا بهترین طراحی را به شما عرضه کند.

اهداف این مقاله

۱. طراحی دکوراسیون داخلی چیست؟

۲. بخش های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی
۳. صنعتی شامل کارخانه ها و واحدها صنعتی
۴. خانگی و منزل  شامل دوبلکس ، کلاسیک و …
۵. نمایشگاهی و فروشگاهی  شامل …
۶. بازسازی و مرمت

delaram design architect design
delaram design architect design

ما در این مقاله به بخش های مختلف طراحی داخلی و خارجی خواهیم پرداخت و به سؤالات زیر پاسخ خواهیم داد ؛ پس در ادامه مطلب نیز ما را در دلارام دیزاین همراهی کنید.

  • طراحی دکوراسیون داخلی چیست؟
  • طراحی دکوراسیون خارجی چیست؟
  • هدف از طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی چیست؟
  • طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی شامل چه بخش های می شود؟

پاسخ به اولین سوال  اینکه طراحی دکوراسیون داخلی چیست ؟

طراحی دکوراسیون داخلی در واقع بخشی از ساخت و ساز فضای داخلی منزل برای اتاق کودک ، اتاق نشیمن ، طراحی سفره عقد ، طراحی صنعتی ، طراحی نمایشگاهی داخلی و … را شامل می شود که توسط انسان ساخته می شود و منظره رویایی و خاصی را به داخل منزل ، اداره ، نمایشگاه و … می دهد به طوری که آدمی را مجذوب زیبایی خود می کند. در واقع طراحی ، بخشی است که انسان بر اساس طرح و ایده به محل مورد نظر آپشن ها و امکاناتی را می افزاید طوری که محل جدید حاصل از طراحی با محل قدیمی اصلاً قابل قیاس نبوده و طراحی جدید چشم نواز می باشد.
توجه داشته باشید که شما برای طراحی ، نیاز به دانش ، تخصص و تجربه دارید ( بخشی که کاملا دلارام دیزاین در آن تجربه دارد که در بخش پروژه های طراحی داخلی  می توانید مشاهده نمایید )  و اینگونه نیست که شما خود بتوانید به تنهایی طرحی را پیاده و اجرا کنید ، طراحی در واقع بخشی از معماری نوین به شمار می رود.

نکته ای که ذکر آن در این بخش  مهم است این است که طراحی فقط مختص خانه های ویلایی با متراژ بزرگ نیست بلکه شما با هر بودجه و متراژی می توانید معماری داخلی خود را تنها با یک تماس با گروه دلارام دیزاین انجام دهید و محیط دلبازی را ایجاد کنید.

اگر شما کارگاه صنعتی یا مغازه ای دارید ، می توانید از طراحی صنعتی یا طراحی تجاری به کسب و کار خود رونق بخشید چرا که طراحی دکوراسیون داخلی محدود به یک مکان و محل نیست و بخش های مختلفی را شامل می شود.

 

این مطلب زیبا و مهم رو از دست نده
محوطه سازی اصولی و کاربردی در طراحی دکوراسیون منزل
طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی

پاسخ به دومین سوال  اینکه طراحی دکوراسیون خارجی چیست ؟

طراحی دکوراسیون خارجی به صورت ساده و عموم  همانطور که از نامش پیداست بیشتر با نمای بیرونی منزل ، اداره و دفترکار و ساختمان  و … سروکار دارد که از جمله طراحی خارجی می توان به طراحی نمای بیرونی ساختمان ، ویلا ، باغ ، طراحی نمایشگاهی بیرونی و … اشاره نمود.

طراحی-صنعتی خارجی
طراحی دکوراسیون خارجی

پاسخ به سومین سوال  اینکه هدف از طراحی دکوراسیون داخلی چیست ؟

طراحی داخلی ساختمان های تجاری ، صنعتی ، خانگی و … مهمترین کارکرد را در زیبایی دکوراسیون داخلی ایجاد می کند ، در واقع هدف از طراحی داخلی ایجاد زیبایی در سطح گسترده است. توجه داشته باشید که اگر شما طراحی مناسبی برای نوع چینش فروشگاه خود نداشته باشید پس از مدتی واحد تجاری شما کسل کننده می شود و در نتیجه آن ، مشتریان شما کم و کسب و کار شما از رونق می افتد ، در ارتباط با آپارتمان های کوچک نیز همین اتفاق صادق است با این تفاوت که چون خانه و آپارتمان کوچک شما بر خلاف ویلا محدود به یک چهار دیواری است پس از مدتی کسل کننده می شود و شما را سردرگم و افسرده می کند و این در حالی است که شما با یک طراحی داخلی منزل  اصولی و منحصر به فرد می توانید فضای چهار دیواری خود را به یک محیط دنج و رویایی تبدیل کنید.
اگر از محیط زندگی خود خسته شده اید و به دنبال جابجایی و خرید منزل با هزینه های سرسام آور هستید به جای خرید منزل نو با هزینه اندک بازسازی و طراحی داخلی منزل خود را از نو و به دلخواه و شیوه خود طراحی کنید. زیبایی خود به خود ایجاد نمی شود بلکه باید برای کشف زیبایی تلاش کرد پس فرصت را از دست ندهید و دست به کار شوید و به ایده های خود رنگ واقعیت بپاشید.
طراحی در اصل به عمل برنامه ریزی شده ای گفته می شود که بر اساس آن طراحان زیبایی را در کنار کارایی به شما عرضه می کنند. اهمیت طراحی در زیبایی ای است که به دل می نشیند، توجه داشته باشید که یک تیم حرفه ای کار طراحی شما را انجام دهد ولی متاسفانه در ایران اینگونه متداول شده است که طراحی داخلی منزل یک کار اضافه و تجملی است چرا که بسیاری از افراد بر این باور هستند که با کمی فکر و حوصله و ایده پردازی می توانند طراحی داخلی خود را انجام دهند ولی این نوع طراحی هزینه های اضافه ای را به گردن شما می اندازد چرا که شما نه ابزار و نه تخصص لازم را برای این کار دارید؛ شاید شما فرد با سلیقه ای باشید ولی متخصص طراحی نیستید، بنابراین می توان گفت که کار شما در نهایت به جای صرفه جویی هزینه های اضافه دیگری را علاوه بر طراحی به شما تحمیل می کند، پس با یک تصمیم درست بازسازی و طراحی داخلی خود را به شرکت هایی بسپارید که دانش و تخصص این کار را دارند.

طراحی داخلی و خارجی دلارام دیزاین
طراحی داخلی و خارجی دلارام دیزاین

بخش های مختلف طراحی دکوراسیون از دید گروه دلارام دیزاین این ۲ مورد می باشد

بخش های مهم طراحی دکوراسیون به طور کلی به دو گروه تقسیم می شود :

این مطلب زیبا و مهم رو از دست نده
طراحی دکوراسیون داخلی در قطر

۱. طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی شامل تمامی پروژه های ساختمانی به قرار و ترتیب و ساختار زیر می شود.
طراحی داخلی منزل : طراحی داخلی منزل شامل طراحی اتاق خواب کودک دخترانه و پسرانه ، طراحی اتاق خواب رویایی ، اتاق نشیمن ، هال ، آشپزخانه ، لابی ، حمام ، تراس و …. می شود.
طراحی داخلی اداری و تجاری : طراحی داخلی تجاری و اداری شامل طراحی آن بخش از دفتر کار و واحد های اداری  و … می شود. از طراحی واحدهای تجاری نیز می توان به طراحی داخلی جواهر فروشی ، لباس فروشی ، کفش فروشی ، لوازم خانگی ، عکاسی و … اشاره نمود.
طراحی داخلی سالن های زیبایی و مزون عروس : این بخش از طراحی داخلی مختص سالن های زیبایی ای است که کار آرایش عروس و داماد و یا افرادی که در جشن ها شرکت می کنند  را در مراسمات مختلف برای بانوان و آقایان نیز انجام می دهند ، چون این سالن ها پذیرای مهمانان زیادی است؛  طبق تجربه گروه دلارام دیزاین ، این پیشنهاد داده می شود که بهتر است از طراحی منحصر به فردی برخوردار باشد، طراحی مزون عروس نیز به همان اندازه لباس عروس برای یک تجارت و یک آرایشگر و یا تیم آرایشی مهم است.
طراحی داخلی هتل ، تالار و رستوران : نمای داخلی هتل، رستوران و تالار نقش بی نظیری در جلب رضایت مشتری دارد چرا که بسیاری از افراد در عصر حاضر بسیاری از اتفاقات خاص زندگی خود را که یکبار اتفاق می افتد را در هتل یا رستوران همچون جشن عقد، عروسی و … برگزار می کنند، بنابراین مهم است هتل یا رستوران شما از طراحی خاصی برای این روزهای خاص برخوردار باشد از جمله طراحی داخلی هتل و رستوران و تالار می توان به طراحی تالار عقد و پذیرایی و … اشاره نمود.

۲. طراحی و اجرای دکوراسیون خارجی

طراحی دکوراسیون خارجی طبق دسته بندی گروه دلارام دیزاین شامل موارد زیر می شود :
طراحی دکوراسیون خارجی آپارتمان : در طراحی دکوراسیون خارجی آپارتمان همانطور که از نامش پیداست ما با بخشی از معماری بیرونی آپارتمان های کلاسیک ، دوبلکس و مدرن برای طراحی سروکار دارید.
طراحی دکوراسیون خارجی ویلا : در طراحی دکوراسیون خارجی ویلا ما با بخش خارجی و نمای کلی از خانه های ویلایی برای طراحی سروکار داریم.

طراحی داخلی و خارجی
طراحی داخلی و خارجی

دیگر بخش های مهم طراحی دکوراسیون

طراحی دکوراسیون ، شاخه های گوناگونی را شامل می شود که ما به اختصار به آنها به صورت کوتاه نام بردیم که از بخش ها مختلف آن می توان به موارد زیر نیز اشاره نمود :

 

این مطلب زیبا و مهم رو از دست نده
ترندهای رنگ بندی در طراحی دکوراسیون داخلی در سال 2020

طراحی صنعتی

طراحی صنعتی یکی از بخش های خاص و تخصصی شرکت دلارام دیزاین به شمار می رود که در آن متخصصین با تجربه ما بر اساس ایده های ناب اقدام به طراحی دکوراسیون منحصر به فردی برای واحدهای صنعتی شامل کارخانه ها و گروه های صنعتی تولیدی می کنند.

طراحی خانگی

طراحی دکوراسیون خانگی شامل خانه های دوبلکس ، کلاسیک ، مدرن و موارد گوناگون می شود.

طراحی نمایشگاهی

همانطور که از نام این طراحی پیداست از آن برای اجرای غرفه های نمایشگاهی  بر اساس امکانات موجود برای ایجاد یک محیط منحصر به فرد بصری و … استفاده می کنند.

بازسازی و مرمت

بازسازی و مرمت شامل آن بخش از طراحی می شود که دکوراسیون داخلی شما را به جای تخریب مورد بازسازی و مرمت قرار می دهد و از این طریق هزینه های شما را تا حدود زیادی کاهش می دهد.

طراحی کافه
طراحی کافه

سخن پایانی

هدف از طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد جلوه های ویژه ای متناسب با نوع بنای ساختمان ، شرکت ، اداره ، خانه و … است.
امروزه طراحی بخش جدایی ناپذیر زندگی مدرن و لاکچری به شمار می رود.
طراحی ، بخش های گوناگونی را شامل می شود که شما بر اساس نوع نیاز خود می توانید طراحی دلخواه خود را برای واحدهای صنعتی ، ادارای ، خانگی ، بیمارستانی ، مزون عروس ، سالن عروس ، جواهر فروشی و … ایجاد کنید و زیبایی را به واحدی های فرسوده و مدرن و حتی بازسازی واحد های نوساز خود هدیه دهید و از این طریق به اهداف مد نظر خود برسید.
زیبایی دکوراسیون نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی و خلاص شدن از روزمرگی دارد و شما را از افسردگی ، تکرار و سردرگمی نجات می دهد.
تیم طراحی دکوراسیون دلارام دیزاین برای ایجاد طراحی منحصر به فرد داخلی و بین المللی در زمینه های مختلف در کنار شماست ؛ با ما دیده شدن را در دنیایی متفاوت تجربه کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + 13 =

نوشته ها و مطالبی دیگر که شاید برای شما مفید باشد

طراحی دکوراسیون به سبک سنتی
طراحی داخلی
sa ha

طراحی دکوراسیون به سبک سنتی

طراحی دکوراسیون منزل به سبک معماری سنتی ایران یکی از شیوه های محبوب و پرطرفدار برای دیزاین منازل در میان ایرانیان است.
بررسی معماری سنتی ایران، عناصر مشترک در میان سبک های گوناگون معماری سنتی، و چگونگی به کار بردن المان های معرفی شده، از جمله مباحث مطرح شده در این مقاله هستند.

ادامه مطلب »